Door steun aan te vragen bij en te gebruiken van LUCA.breakout verklaar je je automatisch ook akkoord om enkele acties te ondernemen die je helpen om je project kenbaar te maken bij een ruim publiek en LUCA op de kaart te zetten.
Wil je meer weten over het opstellen van een communicatieplan? Check dan zeker het infodossier op ons carrièreplatform.
Interne affichage
Op onze verschillende campussen hangen schermen op strategische plaatsen. Op deze schermen kan je aankondigingen voor je activiteit laten posten. Bezorg een digitale affiche aan het contactpunt van je campus.
- Verhouding (1920 x 1080 px)
- Vermeld steeds de aanvangs- en einddatum van je campagne
Bezorg je aanvraag aan:
- Campus Sint-Lucas Gent: Thomas Van Peteghem
- Campus Sint-Lukas Brussel: Ann De Pauw
- Campus Narafi: Els Berlengee
- Campus Lemmens: Pascale Dormaels
- Campus C-Mine: Giusy Tavormina.
Webpagina op de LUCAwebsite
Kondig je project aan op yammer.com (een intern sociaal-mediakanaal a.k.a. Viva Engage).
Op basis hiervan maakt het productiebureau een pagina voor je aan op onze website waarin je project beschreven wordt, een link zit naar je ticketpagina of pagina waarop je publicatie kan worden gekocht, ... Afhankelijk van je project is dat een agendapagina of een projectpagina. Deze pagina zal zichtbaar zijn op de LUCAbreakout - landingspagina | LUCA (luca-arts.be), in de agenda en op de pagina's Art Centre en die van je campus.
Indien je een crowdfundingsactie wil ondernemen of tickets wil aanbieden kan je dit doen via www.luca-artoffice.be
Na je evenement vul je je pagina aan met de resultaten van je project. Je kan dit doen door:
- enkele sfeerbeelden up te loaden of een fotoreportage die je in flickrverzameling staan hebt te embedden
- een making of filmpje op te laden of te embedden vanuit youtube of vimeo
Vraag een pagina aan bij: manu.roegiers@luca-arts.be
Logovermelding
Projecten die gesteeund worden door LUCA.breakout gebruiken het LUCA-logo. Dat logo vind je in verschillende bestandsformaten terug op deze pagina:
Indien LUCA de enige partner is die je project steunt voor meer dan 40 % dan beschouwen dit ook als een LUCA-project. In dat geval staat het logo als enige linkboven in de communicatie-uitingen.
Indien er meerdere partners zijn die je project steunen (en productsponsoring is hierbij natuurlijk ook steun) en LUCA steunt het project voor minder dan 50% dan is LUCA een sponsor en vermeld je LUCA in de banner bij de andere sponsors.
Sociale media
Facebook: pages & events
De regel is dat je van zodra je besloten hebt om een project op te starten ook je facebook pagina of event start. Een community vraagt immers tijd om te groeien en je community heeft ook tijd nodig om overtuigd te worden. Wacht dus niet tot wanneer je perfecte campagnebeeld er is of tot je programma volledig is. Iedere keer dat een spreker of een kunstenaar toezegt heb je iets waarover je kan communiceren en bij iedere post groeit je doelgroep en hun interesse. Start dus zo snel mogelijk!
Vemeld LUCA School of Arts als mede-organisator en we delen de pagina graag in onze accounts. Gebruik ook de tags #LUCAbreakout, @LUCAschoolofarts en #WeArt.
Instagram
Post minstens twee beelden met de #LUCAbreakout, @LUCAschoolofarts en #WeArt. We delen je posts graag.